fredag 6. mars 2009

Ønsker alle en riktig god helg

Tusen takk for hilsner da jeg ble farmor



Har strikket en lue i online bambus som mangler snorer
også har jeg begynt på en ny body
i ull/silke garn fra nøstebarn.

Fant en ufo i strikke kurven min.
Husker ikke helt hvem av gutta mine som skulle hatt dette.
Siden jeg har blitt farmor til en gutt tenkte jeg å gjøre den ferdig men
mangler lysegrått mamsell garn til å strikke armene.
Hvis noen skulle ha 1 nøste lysegrått mamsell garn liggende som de vil bytte
så hadde jeg blitt glad.



Har blitt ferdig med flere bosniatøfler
som jeg stadig får bestilling på.





3 kommentarer:

  1. Gratulerer som farmor!!
    Her har du laget masse flott, altså!
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  2. Det var en nydelig liten prins om var kommet til verden. Gratulerer masse.
    Det blir vel masse babystrikk framover nå.

    SvarSlett
  3. Lekre bosniatøfler du har strikket, flotte farger!

    SvarSlett