mandag 12. desember 2011

Bergen 8-11 desember

Torsdag reiste jeg med toget til Bergen,mannen min var på jobb der og jeg hadde lyst på en tur en av Norges fineste og kosligste byer.


Synes vi måtte få med oss Pepperkakebyen da vi først var der. Imponerende mange flotte byggverk var det. Kjøpte også noen pepperkaker.

 Julehuset måtte jo selvfølgelig besøkes,her er det mye flott for en som meg som er veldig glad i julen. Det ble handlet en del, men det fikk ikke jeg med meg på toget hjem.

Det var også bondens marked denne helgen så handlet litt der også.

Lørdagskvelden var vi og spiste på Mezzo,bilder av menyen jeg spiste.
Kyllingbryst med parmesan og rucculasalat, ovnsbakt torsk med ecrasee poteter og gressløksaus og Mezzos karamellpudding. Nydelig mat og flott service var det her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar