tirsdag 22. desember 2009

50 ÅR

I går feiret jeg 50 års dag.
Jeg fikk kakao med krem på morgenen før mannen og gutta skulle ut av huset.
Jeg fikk klokke i gave fra mannen og de tre gutta som bor hjemme og jeg som trodde jeg allerede hadde fått gave.
For på torsdag trodde jeg at jeg skulle passe lillegutt men ble overasket da svigerdattern min kom alene.Hun hadde med seg et gavekort på kroppspeeling,kroppsmassasje og hudpleie.Det var fra mann,barn,barnebarn og svigerdatter. Dit skulle jeg samme dag og dette hadde de klart å holde hemmelig lenge.
På formiddagen i går hadde jeg noen venninner på kaffe og kaker.
På kvelden var det familie og et vennepar sin tur. De fikk servert Trøndersodd,kaffe og kaker.
Noen av blomstene jeg fikk



Noen av gavene



Må bare ha med et bilde prinsen min tatt i går på fanget til mamman sin.


5 kommentarer:

  1. Gratulere en masse med vel overstått 50 års dag...
    Tusen takk for julekort, det var så kosligt og få da.. Klem..
    Ønsker deg en flott jul med masse gode stunder med fammilien din..
    Håper vi ses på nyåret..

    Masse juleklemmer til deg :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer masse med dagen, Grethe! Så skjønt barnebarn du har!
    Ha en kjempekoselig jul, og et riltig godt nytt år! Håper vi sees i 2010 også!!

    Juleklem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Önskar dig Stort Grattis på dagen och hoppas du får en härlig jul!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med overstått stordag! Så mye fint du fikk. Den røde engelen er heeelt nydelig!
    Ønsker deg et flott 2010!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  5. Grattis i efterskott på födelsedagen, även jag fyllde femtio den 21/12-09. Vilket sammanträffande. Jag önskar dig allt gott! Ing-Marie Åkerström i Kåge, Västerbotten, Sverige.

    SvarSlett