mandag 12. desember 2011

Veldig lenge siden sist......

Har vært et noe trist år for familien min, pappan min har vært alvorlig syk og han gikk bort i begynnelsen av september. Derfor har jeg ikke hatt overskudd til å blogge men strikkingen har vært god å ha....så har da produsert litt.

Det er jo Blåfjell i barnetv så jeg måtte strikke lue og votter til barnebarnet. Strikket i garn fra Nille.
Lue til meg selv Bitta`s nepal hat strikket i nepal,samme til den ene sønnen min.Svart lue til mannen i en tråd freestyle og en tråd alpakka. To par sokker,et i Big fabel og et i viking sportsragg.


 Gaven jeg fikk av Karipia i april,to fine mugrugs,nydelig hjerte og kort.Kjøpte meg også noen nye vesker til strikketøyet. Tunika til niesen min strikket i mini duett,skjerf sjal i fabel.
 Sokker strikker jeg masse av, de lange her er strikket i regia,noen i austerman step og de blå med litt hvitt er
strikket i arwetta.

Bosniatøfler i østlandgarn,sokker i raggegarn,sokker til barnebarnet i austerman step6 tråds og et par til meg selv i austerman step.

                       Mitt aller første Flower basket sjal strikket i Evilla.                  

                          Har også prøvd meg på disse skjerfene som har vært så populære.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar